A-Sluiter Services
Bespaar nu tot 25% op brandstofverbruik

 

 

Hoe werkt de Super-Brandstof-Bespaarder®?
Door de magnetische ionisatie bereikt de brandstof een betere menging, dit geeft een beter rendement op de verbranding. Het resultaat hiervan is dat met dezelfde liter brandstof meer kilometers worden afgelegd.

Waar kan de Super-Brandstof-Bespaarder® gebruikt worden?
Alle auto's met benzine-, diesel-, LPG motoren, met of zonder turbo, met of zonder katalisator, vrachtwagens, motoren, brommers, scootmobielen, boten, schepen, kranen, generatoren, etc. Ook kan het toegepast worden op alle gasbranders van bv. CV installatie, geisers, boilers etc.

Kan de Super-Brandstof-Bespaarder® de motor beschadigen?
Nee. Het kan alleen de prestaties verbeteren en helpt bij het "schoonmaken" (decarbonisatie) van de motor.
Oude aangekoekte verbrandings-resten worden gaandeweg verwijdert, en de motor gaat steeds soepeler en beter draaien.
Omdat de elementen geen bewegende delen hebben kan er geen beschadiging optreden.

Komt mijn autogarantie in gevaar?
Nee. Er worden geen onderdelen toegevoegd of verwijderd in de zin van "materiaal wissel" bij uw auto.
Daarom blijft uw garantie gewoon bestaan. 

Hoe lang gaat een Super-Brandstof-Bespaarder® mee?
De fabrieks(omruil)garantie van de elementen is 15 jaar. De werking van de speciale magneten is dan nog lang niet uitgewerkt.
Na verkoop van uw auto kunt u de elementen gewoon in uw nieuwe auto (laten) monteren.

Is onderhoud nodig?
Nee. De elementen zijn 100% onderhoudsvrij.

 

Hoeveel elementen zijn er nodig?
Afhankelijk van het motortype (motorinhoud) kunnen meerdere elementen op de leiding geplaatst worden.

 

Er zijn toch meerdere magneetjes te koop die hetzelfde beweren?
Imitatieproducten kun je natuurlijk overal tegenkomen.
In Amerika worden degelijke imitatiemagneetjes zelfs voor een paar dollar (!?) als kassakoopje verkocht.
Deze worden gemaakt van gemagnetiseerd staal - en hebben in de praktijk geen enkel effect.
De aanschafprijs is dan wel laag - maar met 0 resultaat ben je uiteindelijk toch duur uit!
Ons product is echt uniek.

Waarom wordt de Super-Brandstof-Bespaarder® niet standaard toegepast?
Autofabrikanten werken continue aan verbetering van motoren en prestaties.
Omdat men met eigen ontwikkelingen steeds de concurrentie een stap voor willen zijn is een universeel product als de super-brandstof-bespaarder® voor hun geen optie.
Het grote voordeel van de super-brandstof-bespaarder® is dat hij op elk type auto en met elk type motor geplaatst kan worden.
Daarnaast staan de grote oliemaatschappijen ook niet te juichen - stel je eens voor dat ze in 1 klap 25% minder gaan verkopen!
Om nog maar niet te spreken over de overheid die 66% accijns over een liter brandstof incasseert - 25% minder inkomsten zou een miljoenenstrop betekenen, en daar zit geen enkele minister van financiën op te wachten. Vanuit die hoek is dus geen support te verwachten.
Voor u natuurlijk geen reden om niet te kiezen voor forse besparing met de Super-Brandstof-Bespaarder®.

Is deze uitvinding nieuw?
In de vorige eeuw ontdekten de fysici Felix Bloch en Edward Mills Purcell dat moleculen anders reageren wanneer zij zich in een magneetveld bevinden. In 1952 ontvingen zij hiervoor de Nobelprijs voor de natuurkunde.
Deze ontdekking is in samenwerking met A.Sluiter Services doorontwikkeld en wordt met succes toegepast in de unieke Super-Brandstof-Bespaarder
® fluxmagneten.
Door de invloed van het speciale magnetische veld wordt het moleculaire oppervlak van “vloeibare brandstoffen” en “gassen” vergroot.
Het gevolg is dat de verbinding tussen zuurstof en brandstof wordt geoptimaliseerd.
Hierdoor wordt bespaard op uw brandstofkosten, en levert u een wezenlijke en positieve bijdrage aan een schoner en beter milieu, nu en in de toekomst.

Is het systeem getest?
Ja en nee. Een vreemd antwoord zult u denken. We leggen het uit;
Nee: als een product worden aangeboden met dergelijke spectaculaire besparingen aan “onafhankelijke” testinstituten komt men altijd met de verklaring dat het wetenschappelijk niet is aangetoond dat het werkt. Men “test” achter gesloten deuren, en komt met een resultaat van 0.
Recent werd bv het internationaal bekende testteam van Top Gear betrapt op het testen met een electro auto waarvan van te voren de laadcapaciteit op 40% stond – logisch dat het autootje geen goed resultaat behaalde….
We hebben toch sterk de indruk dat de tentakels van machtige oliemaatschappijen en regeringen (denk aan het mislopen van accijns van zo’n 66% per liter brandstof) zich erg ver uitstrekken.
Ja: Dagelijks adviseren wij de Super-Brandstof-Bespaarder
® bij kritische klanten, deze zijn door het gebruik overtuigd. En betere referentie kunnen we niet geven.